Úti célok

Merre tekerünk?

Naplemente a tengerparton

Megcsodálhatjuk a tengeri naplementét Roivinj csodás kikötőjéből. A már időszámításunk előtt is lakott település óvárosának szívében a Szent Eufémia templom kertjéből pazar kilátás nyílik a tengerre. Az odavezető úton pedig szebbnél szebb utcákban barangolhatunk. Az elektromos rásegítésű kerékpárjainkkal könnyen megbirkózunk a rövid, de erőt igénylő emelkedőkkel.

Motovun szőlőültetvényekkel és olajfaligetekkel körülvett település a hegy tetején. Amikor kiérünk a hegyek közül, gyönyörű panoráma tárul elénk. Rövid ereszkedés után megkezdjük a „mászást” a városka ódon falai közé, ahol hangulatos utcácskák várnak bennünket. Csodálatos kilátásban gyönyörködhetünk, amikor elénk tárul Motovun középkori városa. A város a sík terepből kiemelkedő hegyen épült, alatta szőlőültetvények és olajfaligetek találhatók, amelyek az arra utazót különleges látványban részesítik.

További információk a túrával kapcsolatban

Túráinkkal tavasszal, nyáron és ősszel is minden héten várjuk a tekerni vágyókat.

Istriai félsziget ódon városkái között kerekezünk. Felfedezünk elfeledett városokat, kis forgalmú utakon és borászatokon keresztül visz az utunk. Lehetőség nyílik fürdőzésre is a tengerparti biciklizések során.

A díj tartalmazza

A túra díja a következő szolgáltatásokat foglalja magába. Kérdés esetén keressen minket bizalommal.

A díj nem tartalmazza

Az ár az alábbiakban felsoroltakat nem tartalmazza, ezen szolgáltatások árát külön kell megtéríteni.

Program

A túra tervezett programját az alábbiakban olvashatja. A programváltoztatás jogát fenntartjuk!

A kora reggeli órákban indulunk Győrből, az út körülbelül négy óra hosszúságú Koperig, ahol várost nézünk és ismerkedünk a kerékpárokkal. A koraesti órákban elfoglaljuk a szállást Motovumban.

Az utunk szőlőültetvények és olajfaligetek között vezet a városkák között. Azonban könnyedén leküzdünk kisebb-nagyobb emelkedőket is kerékpárjaink segítségével.

A csodás tengerparti úton tekerünk, jobb oldalon végig látjuk az Adria hullámait, és gyönyörködünk a Horvát tengerpart szépségében. Lehetőség nyílik fürdőzésre a festői öblökben.

Vrsar és Rovinj közötti szakaszt járjuk be. Majd pedig ismerkedünk a mesés Rovinj nevezetességeivel, szűk utcácskáival. Ezen kívül a városi strandon hűsölhetünk a tengerben.

A kora esti órákban utunk végéhez érve elindulunk haza.

Horvátország

Az Isztriai félsziget ódon városkái között kerekezünk. Felfedezünk elfeledett városokat, kis forgalmú utakon és borászatokon keresztül visz az utunk. Lehetőség nyílik fürdőzésre is a tengerparti biciklizések során.

Foglaljon most!

Vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink egyikén, készséggel állunk rendelkezésére.

Szlovén tengerpart

Az utunk során bejárjuk a pici, de annál csodálatosabb tengerparti utakat és városokat. Meglátogatjuk a Skocjan-barlangrendszert és a Vipava völgyét. Kiépített kerékpárutakon és figyelmes, kerékpárosokat szerető autósok között gyönyörködhetünk Szlovénia ezen régiójának tájaiban.

A Skocjan-barlangrendszer 1986 óta a Világörökség része. A közel 5km hosszan elhúzódó föld alatti szakaszon akár 200 méternél is mélyebb barlangokkal és gyönyörű vízesésekkel találkozunk.

Szlovén karszt vidék. Várkastély, Ferrari kert, mediterrán hangulat.

A mediterrán hangulatú Stanjel már a vaskorban is jelentős településnek számított. A második világháború során német bázisként szolgált, majd jelentős károkat szenvedett a bombázások során. A háborút követően fokozatosan újjáépítették. A középkori várkastély a tizenhetedik század végén nyerte el mai látképét Cobenzl grófjainak köszönhetően.

Napjainkban egy művészeti galéria foglal helyet az épületben. A Ferrari kert Stanjel egyik leglátogatottabb nevezetessége, egy villa szomszédságában találhatjuk meg a falu alatt. Nevével ellentétben nem sportautók sorakoznak egymás mellett, a kertet Enrico Ferrari orvos kérésére tervezte Max Fabiani az 1920-as években. A parkban található egy kis medence, közepén egy szigettel, amelyet híd köt össze a parttal. Elhelyezkedése miatt lenyűgöző látványt kínál a karszti tájra.

A következő túráink

Szlovénia tengerpartja kilométerben elenyésző, azonban élményekben, kerékpárral bejárva hatalmas.

Koper és Portorzs között kijelölt, jó minőségű széles bicikliutakon közlekedhetünk, de letérve a közutakra is biztonságosan elérhetjük úti céljainkat. A tengerparttól eltávolodva meredekebb hegyi utakon is kipróbálhatjuk az ebike előnyeit, miközben csodálatos panoráma tárul elénk.

24,1 kg (Vázméret M)

Program

A megérkezés után a Skocjan cseppkőbarlang megtekintése, (Kb. 2 óra), majd utána a szállás elfoglalása. Egy rövid (20 km) kerekezéssel zárjuk a napot a lipicai ménes otthonában.

40 km amely főleg gurulás. Városnézés és fürdőzés után 15 km-es út után meglátogatjuk az olasz kisvárost Muggját. Az esti órákban busszal megyünk vissza a szállásra.

A nap során összesen 50 km tekerés vár ránk, tengerparti városokon és hegyi utakon és kisvárosokon keresztül.

Diviaca - Stanjel útvonalán kerekezünk, majd visszaérkezés után indulunk haza.

Szlovén tengerpart

Káli medence

A magyar toszkánaként is emlegetett Mediterrán hangulatú, dimbes-dombos útvonalon kerekezhetünk az apró falvakon keresztül. A romantikus, nádtetős házak, a virágos kertek, a végeláthatatlan mezők elfeledtetik velünk a hétköznapok rohanó életmódját.

Utunk során gyönyörű kilátás nyílik a medencére, illetve a Balatonra. A Dörgicsei levendárium gyönyörű lila mezői lenyűgöző látványként tárulnak elénk. A napi túra végén a Tapolcai borvidék jobbnál jobb pincéinek teraszain élvezhetjük a naplementét egy pohár bor társaságában. A Badacsony lélegzetelállító tanúhegyét kerékpárjainkkal könnyedén megmászva folyamatosan gyönyörködhetünk a tájban.

KRANJSKA GORA-KAMNIK-SOCA VÖLGY

Ahol a Bledi-tó fekszik ma, ott nem volt víz, csak füves völgy, amelynek közepén egy szikla domb állt, mely körül a hegyi tündérek éjjel táncoltak. A völgyben a pásztorok a tündér szikla közelében birkákat legeltettek. A tündérek arra kérték a pásztorokat, hogy kerítsék le táncterüket, hogy ne maradjon puha fű nélkül. A pásztorok figyelmen kívül hagyták a kérést, és egy nap a legfiatalabb és legszebb tündér tánc közben eltörte a lábát.

A dühös tündérek ezután kutakat és patakokat hívtak fel a hegyről, amelyek a völgybe rohantak és elárasztották azt.

Csak a szikla hegy maradt, mint sziget a tó közepén, ahol a tündérek zavartalanul táncolhattak a fényes holdfényes éjszakákban. Noha a tündérek már régen elmentek erről a vidékről, egy gyönyörű tündér-tó és egy szigetecske maradt a hegyek között. Ma ez a Bledi tó. A kerékpározásunk alatt megkóstolhatják a méltán híres bledi krémest. Egy frissítő kávéval fogyasztva segít új erőre kapni.

Szlovéniai túránk a hegyek közé viszi vállalkozó kedvű utasainkat. Kranjska Gora az Olasz-Osztrák-Szlovén hármas határ közelében helyezkedik el. Észak felől a Karavankák hegyvonulat nyugati lejtői délről pedig a Júliai-Alpok ölelik körbe, festői tájat varázsolva a szemünk elé.

A várostól déli irányban a már említett Júlia-Alpokban helyezkedik el a Soca völgy. Függőhidak, szurdokok, vad kanyarok és a smaragdzöld Isonzo folyó. A táj lélegzetelállító, mind a Vízi sportok, a túrázók és a kerékpározás szerelmesei számára is.

Kelet felé véve az irányt Kamnik városába érkezve számtalan lehetőség várja a túrázókat a Kamin-Savinja Alpokban. A látvány garantáltan itt sem fog csalódást okozni. A fárasztó nap végén pedig bejárhatjuk a gazdag történelmi múlttal és tradicionális gasztronómiával rendelkező várost.

A következő túráink

Túráinkkal a nyári hónapokban hetente várjuk a tekerni vágyókat.

Kranjska Gora csodálatos városka, tökéletes kiindulópont 4 napos kerékpár túráink.  A hegyekkel körülvett völgyek kerékpárútjain biztonságosan közlekedhetünk. Utunk során érintjük az Alpok-Adria kerékpárút talán legszebb szakaszát.

Program

Érkezés Kamnikba a Savinja Alpok gyöngyszemébe a déli órákban, rövid városnézés után irány a biciklitúránk kiindulópontjához, ahonnan részben aszfaltozott, részben murvás úton közelítjük meg a pásztorok nyári lakhelyéül szolgáló fennsíkot. (16 km)

Az Alpok - Adria kerékpárút viaduktjainak alagútjain gurulunk, néhol rövid emelkedőket legyőzve. A nap folyamán élvezhetjük az olasz kávé, a fagylalt és a tészták ízvilágát.

A Radovna völgyén keresztül érjük el ezt a csodálatos tavat, amelyben jó idő esetén megmártózhatunk, utána pedig megkóstolhatjuk a híres Bledi krémest.

Kranjska Gora

Kranjska Gora csodálatos városka, tökéletes kiindulópont 4 napos kerékpártúránkhoz. A hegyekkel körülvett völgyek kerékpárútjain biztonságosan közlekedhetünk. Utunk során érintjük az Alpok-Adria kerékpárút talán legszebb szakaszát.

Őrség

A Vas vármegye délnyugati régiójában található Őrség kulturális és szakrális látnivalókban gazdag része hazánknak. Neve a honfoglaló magyarokig vezethető vissza, ugyanis az ide telepített őrállók figyelni tudták a határvonalat különböző kiváltságokért cserébe. Ezért lett Őrség a táj neve. A dombok és bővizű patakok lenyűgöző látványként fogadják a túrázót.

Gyönyörű erdei utakon vezethet végig az utunk a magas fák ölelésében. Az állatvilágban gazdag vidék sok kétéltűnek, hüllőnek és énekesmadárnak ad otthont, de nem ritkaság erre az őzek, szarvasok jelenléte sem.

A vidékre a Szeres településszerkezet jellemző. A kisebb községek 2-4, a nagyobbak 6-8 szerből álltak. A környék Falumúzeumában megtekinthetjük hogyan éltek itt őseink.

Városlátogatás

Az egy napos, városlátogató programjainkat a kulturális és építészeti örökségek iránt érdeklődő ügyfeleinknek ajánljuk. A cseppet sem megerőltető túránk folyamán kerékpárral járjuk be az adott várost, útba ejtve a helyi nevezetességeket, érdekes látnivalókat. Az út során gyakori pihenőket iktatunk be, ezért kifejezetten ajánljuk kezdő kerékpárosok részére.

Brda-Cividale-Kanal

Brda a szlovén Toszkána. Idilli borvidék, dombtetőn álló falvakkal. Túránk során ezen dombokat megmászva tárul elénk eme csodálatos táj. Ezen vidék Szlovénia legkisebb, ugyanakkor legkiemelkedőbb borvidéke. Csend, nyugalom és mediterrán hangulat jellemző a településekre. Olasz-Szlovén gasztronómia kényezteti a fáradt túrázót a nap végén, egy páratlan kilátással rendelkező terasz egyikén.

Mediterrán hangulat

Utunkat az olasz Cividale felé véve egy csodálatos, színes házakkal és szűk utcácskákkal teli kisvárosba érkezünk. A városka mellett folyó smaragdzöld víz felett átívelő hídon át csodálhatjuk a szemünk elé táruló látványt. A hangulat garantáltan magával ragad. A város számos épülete világörökségi védelem alatt áll. Nem csoda, hiszen ezek a házak egy olyan életérzést kölcsönöznek, amitől az ember máris úgy érzi, kicsit ide tartozik.

Irány Szlovénia

Újra két keréken visszaindulunk Szlovéniába, mégpedig egy hasonló hangulatú városka, Kanal ob Soci felé. Ez a kis gyöngyszem és vidéke rengeteg lehetőséget kínál a túrázásra és a kikapcsolódásra. A középkori városka pedig rabul ejti a szépségével az ide látogatót.

Ezen állomásokon kívül számos kis faluban és városban megfordulunk utunk során, ilyen például Tolmin városa is, ahol szintén remek helyszíneket találnak a kirándulni vágyók. Szurdokok, hidak, smaragd patakok, gyönyörű túraútvonalak jellemzőek a környékre.

A következő túráink

Túráinkkal a nyári hónapokban minden héten várjuk a tekerni vágyókat

Az utunk folyamán gyönyörű Toszkán jellegű tájon biciklizhetünk, ahol szőlőültetvények és gyümölcsösök között töltjük a napjaink nagy részét. Az olasz határhoz közeli piciny településeken csodálatos kilátás és gasztronómiai élmények fogadnak bennünket. Természetesen átgurulunk Olaszországba is, ott pedig elragadó kisvárosok vendégszeretetét élvezhetjük.

Program

Délelőtti órákban érkezhetünk Smartno városába, ahonnan rövid túrát teszünk a festői szőlőültetvények között. (20 km)

Bicikliúton tekerünk a Soca mellett, természetesen kis kitérőket teszünk a folyó kötelében magasodó hegyekbe is. (60km)

Cividale felejthetetlen élményt nyújtó utcáit, tereit, kávézóit látogatjuk meg. Délután irány Castelmonte Kolostora. (50km)

Brda - Cividale - Kanal

ALICANTE

Costa Blanca – fehér part. Spanyolország egyik legszebb tengerparti szakasza igazi turistaparadicsom. Nevét a fehér homokos partja és fehér házai után kapta. A 200 km hosszú szakasz változatos partokat, gyönyörű városokat és sok-sok érdekes, kikapcsolódásra tökéletes programlehetőséget rejteget. Az izgalmas táj, természeti képződmények és látnivalók tökéletes kirándulási célpontként szolgálnak.

A tél közepi 17°C-os napi átlagos maximumhőmérséklet tökéletessé teszi a helyet akár egy napsütéses téli nyaralásra is. z aktív pihenés így a hidegebb hónapokban sem jelenthet problémát azoknak, akik két keréken csodálnák meg a tájat.

Egy igazi paradicsom vár RÁD…őshonos pálmák, egzotikus növények, déli gyümölcsök és kristálytiszta levegő. Az egész éves napsütés és kellemes klíma lehetővé teszi, hogy az év bármelyik hónapjában együtt fedezzük fel a helyet!

A következő túráink

Túráinkkal tavasszal és ősszel minden héten várjuk a tekerni vágyókat

Spanyolország a kerékpárosok méltán kiemelt úti célja, Túráinkat kora tavasszal és késő ősszel tervezzük, amikor kellemes időjárásban élvezhetjük kedvenc sportunkat, időtöltésünket, gyönyörködhetünk a csodálatos tengerpartokban és élvezhetjük a városok nyüzsgő életét. 2 és fél óra repülőúttal elérhető Alincante, onnan pedig kerékpárjainknak köszönhetően meglátogathatjuk Benidorm, Altea és Calp városait.

Ár: 375.000 Ft-tól

Alicante

375.000 Ft

KOPPENGÁHA

Álomszerűen tökéletes biciklis úti cél. A dán főváros a világ „legkerékpárosabb” városa. Koppenhágában két keréken biztonságos és csodás a városnézés! A hamisítatlan dán életérzésben könnyen részünk lehet a hosszan elnyúló homokos tengerpartokon, reneszánsz várak környékén, tópartokon és a Hygge művészetét tökéletesen átadó gyertyafényes kávézókban.

Koppenhága leghíresebb látnivalói a Királyi palota, a Nyhavn (új kikötő), a Kis Hableány szobra és a Tivoli vidámpark mind könnyen megközelíthetőek biciklivel, és túránk elemeit képezik. Emellett még számos múzeum és látványosság között választhatunk.

Hogy még különlegesebbé tegyük az élményt, egy más szemszögből is megcsodálhatjuk Koppenhágát egy hajókirándulás keretein belül.

Akár Koppenhága környékén is körbenézhetünk, és felfedezhetjük a Hamletből ismert Kronborg kastélyt és környékét. Aki szeretne belekóstolni a dán életérzésbe, egy koppenhágai biciklis túránál nem is választhatna erre tökéletesebb módot!

A következő túráink

Júliusban hetente várjuk a tekerni vágyókat.

Egy olyan városba invitáljuk kedves leendő utasainkat, ahol a kerékpár egész évben a legelterjedtebb közlekedési eszköz. Ez nem más, mint Dánia fővárosa, Koppenhága. A várost teljes mértékben behálózzák a kerékpárutak, amelyen közlekedve mindenhol elsőbbséget kapunk. Fontos még, hogy elsőbbséget élvezhetünk az autós forgalommal szemben is. Ezen bicikliutakat inkább nevezhetnénk bicikli sztrádáknak, hiszen szinte mindenütt 2×2 sáv áll a rendelkezésünkre.

A túra hossza

6 nap 5 éjszaka

Ár: 375.000 Ft

Program

Délelőtt Prága, délután Drezda. Mindkét városban rövid pihentető városnézés. Szállás Drezdában (30 km)

Kerékpárral bejárjuk a várost, majd az esti órákban átkompozunk Dániába. Kb másfél órás út után megérkezünk Koppenhágába, ahol elfoglaljuk a szállásunkat.

Természetesen kerékpárral. Tivoli, Christiania, Stroget, Christiansborg castle, Nyhavn.

Kalvebod Faelled, Dragor, Amager strand park.

Komppal kelünk át Németországba (2 óra), majd egész napos utazás Győrbe.

Koppenhága

Egy olyan városba invitáljuk kedves leendő utasainkat, ahol a kerékpár egész évben a legelterjedtebb közlekedési eszköz. Ez nem más mint Dánia fővárosa Koppenhága. A várost teljes mértékben behálózzák a kerékpárutak, amelyen közlekedve mindenhol elsőbbséget kapunk, ami nagyon fontos még, hogy elsőbbséget élvezhetünk az autósforgalommal szemben is. Ezen bicikliutakat inkább nevezhetnénk bicikli sztrádáknak, hiszen szinte mindenütt 2szer 2 sáv áll a rendelkezésünkre.

375.000 Ft

Foglaljon most!

Vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink egyikén, készséggel állnak rendelkezésére.

Egyedi túrák

Az ön igényeire szabva

Magánutak

Nem talált elképzeléseinek megfelelő utat? Családjával vagy barátaival szeretne utazni? Mi segítünk megszervezni!

Céges utak

Készen áll?

Foglaljon most

Reméljük, hogy felkeltettük érdeklődését és kedvet érez velünk tartani túráink egyikén. Nézzen körül ajánlataink között, bízunk benne, hogy talál olyat, amelyiken szívesen részt venne. Amennyiben kevésnek érzi a megadott információkat, keressen bennünket elérhetőségeink egyikén, szívesen segítünk.